czwartek, 28 września 2017

GREY CARDIGAN and BAKER BOY CAP

Witajcie!

Dzisiejszy outfit składa się z kilku rzeczy, które powinny znaleźć się na jesiennej liście 'must have'. Botki z ozdobnymi klamrami oraz nakrycie głowy w stylu baker boy cap (prościej kaszkiet, bosmanka, czapka w marynarskim stylu) to elementy, które robią furorę na blogach, czy instagramie. Czapkę znalazłam w second handzie za grosze, a botki są prawie w każdym internetowym sklepie obuwniczym. Jesienią uwielbiam duże kardigany - mój [tutaj/here] pochodzi ze sklepu fashion71.net, jest lekko oversize, ale wcale mi to nie przeszkadza. Bazą jest biały top i czarne rurki. Całość dopełnia zegarek, ulubiona bransoletka i mała torebka. I jak?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.












Kardigan/Cardigan-Fashion71
Top-Zara
Spodnie/Pants-Bershka
Torebka/Bag-Valentino
Czapka/Cap-second hand
Zegarek/Watch-Cluse
Buty/Shoes-Brilu

52 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz.Swietna propozycja na jesień. Genialne buty i piękny kardigan. Bardzo lubię takie swetry.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw,który podoba mi się jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kardigam i cała stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukuje dla siebie takiego szarego swetra właśnie :) jest super Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój zestaw, jestem zachwycona nim, chętnie sama bym w niego wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie swetry :) pięknie wyglądasz, stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cardigan & lovely shoes!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek:) wyglądasz fantastycznie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny look, rockowy ale też kobiecy. nawet ta beretka mi tu leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się te czapki, ale ich ceny zwalają z nóg, chyba muszę poszperać w sh jak Ty :) super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look! Całość wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful photos! They are so clear and detailed, love checking out your blog!
    Gregg

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny look, wszystko pasuje do siebie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :-) torebka i kardigan są bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebką jestem zachwycona! ❤️❤️❤️ MEGA! Buty też bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super torebka, lubię takie o niewielkim rozmiarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ;) Ten kardigan jest przepiękny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) Ja bym mogła cały rok przechodzić w czerni i szarościach :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz genialnie w tym kardiganie ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to się właśnie muszę w jakiś ciepły kardigan zaopatrzyć. :)
    Świetny look!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!! Wyglądasz cudownie :) Bardzo ładny kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny model torebki ślicznie ci w kaszkiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kardigany! Twój prezentuje się pięknie. Torebka i botki również wpadły mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez uwielbiam takie kardigany- nadają takiej "przytulności" całemu zestawieniu- świetne buty i czapka :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiekny kardigan! uwielbiam takie swetry :)
    pozdrawiam serdecznie!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, każdy element bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny sweter! Dla mnie w sezonie jesień - zima to koniecznie Must-have!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the cardigan and your baker boy cap! Suits you well!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cardigan genialny :)

    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw jak najbardziej mój <3
    super kaszkiet i świetne botki :D
    super wyglądasz kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny jesienny zestaw :)
    Zapraszam na nowy post, byłabym wdzięczna za kliknięcie w linki :)
    Może wspólna obserwacja?

    Pozdrawiam
    dominikalicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealna propozycja jesienna:)Super

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega :) Wspaniała stylizacja. Sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ten zestaw do tego ten kaszkiet dodaje charakteru.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)